tirsdag den 26. januar 2010

Jeg har fået en award!

Hold da helt op!

Jeg har fået en award!

Jeg er målløs.

Jeg har fået den af Irene.

Jeg ved ikke hvorfor, jeg har fået den, men jeg er temmelig smigret.

Det viser sig, at man efterfølgende skal gøre sig fortjent til sin award, og det er jo da rimeligt nok.

Jeg skal fortælle 7 ting om mig selv......................Øhh,

Først tænkte jeg, at jeg måske bare kunne copy-paste Irenes fine liste, men jeg er bange for, at det hurtigt ville blive afsløret.
Jeg tror mine børn ville undre sig noget, hvis jeg pludselig bildte jer ind, at jeg går til vandgymnastik to gange om ugen ligesom Irene gør.
Jeg må nok hellere se, om jeg kan få gang i min hjerne og finde på noget selv.

1. Jeg taler med fjernsynet. Jeg skælder ud på og diskuterer med politikerne og kommenterer alt, der interesserer mig. Min mand har måttet lære at lukke ørerne. Jeg ville ikke have venner, hvis vi så TV, når vi har gæster, så det gør vi aldrig.
2. Jeg elsker at synge, og min mand synes, jeg synger godt (!).
3. Jeg elsker musik af enhver art, bare det for mig er kvalitet. Klassisk, nyere jazz og dansk rock er det, der tiltrækker mig mest. Klassisk musik er meditativ for mig og kan få mig til at gennemføre tandlægebesøg og finde mig selv igen, når livet udsætter mig for store prøvelser. Lige nu hører vi Billie Holiday
4. Jeg holder meget af billedkunst. Af een eller anden grund falder jeg ofte for musikeres kunst. F.eks. Leif Sylvester, Johny Madsen, Erik Clausen og Knud Odde. Min store favorit er dog Mikael Kvium. Jeg opfatter ikke hans kunst som ulækker, som mange gør. Jeg ser humoren, ironien og paradokserne.
5. Jeg elsker at lave mad og går op i, at lave mad fra grunden og undgå forarbejdede fødevarer. Ja, jeg er ikke fanatisk, men bare "..så vidt muligt..". Når man skal ha' en hot-dog, skal man jo ha en hot-dog, ik'? Da jeg tager på bare der er en tube mayonaise i køleskabet, er jeg også ekspert i fedtfattig, sund mad.
6. Jeg er vild med mit drivhus. Det kan jeg lige overskue, og jeg kan finde på at se til det med ½ times mellemrum, for det gror så hurtigt, at jeg lige skal se, om agurkerne er groet siden sidst. Jeg går højt op i chili og går lidt agurk med dem. I år har jeg haft ca 20 forskellige sorter i drivhuset, gårdhaven og i havestuen. Jeg har stadig nogle planter i havestuen.
7. Jeg kan godt li' realityTV. Jeg synes, jeg lærer en masse af det. Ellers kan jeg li' Bonderøven, Anne-mad, Frilandshaven, Deadline og gode engelske serier.

Det var 7!
Det gik da endda.

Tak for den fine award, Irene. Jeg vil give den videre til Vivi, som laver en skøn blog.
Ann

Ingen kommentarer: