søndag den 31. januar 2010

En rund rektangulær pude

Jeg har fået syet Nicolais pude rund.

Jeg har købt puden i Jysk Sengetøjslager for 30 kr. Det er da rørende.

Jeg måtte klippe vaskemærket af og omplacere det. Nicolai får jo brug for det, når han en dag skal vaske puden.

Puden er hæklet færdig. Der var ikke sort Mandarin Petit nok. Det var noget, jeg havde liggende, så det var ikke rart at måtte købe nyt fra et andet parti - og så sort!
Men faktisk er der ingen som helst forskel på farven fra de to partier. Heldigt, for bagsiden er helt sort, så det ville være tydeligt, hvis der var forskel.

Der skal lynlås i, men den, jeg havde var for kort, så Nicolai kunne alligevel ikke få puden med hjem idag.



Jeg har købt en stor rød og en stor sort skinknap, som skal fæstnes sammen i midten på begge sider.

Den røde på den sorte bagside og den sorte på den røde forside.

Ingen kommentarer: