fredag den 4. februar 2011

Hue og tørklæde lige ud ad landevejen…

Hue-og-tørklæde-til-Larry

Med i pakken til USA, er dette tørklæde og denne hue til Larry.

Begge dele strikket lige ud ad landevejen uden dikkedarer.

Jeg kender ikke Larry’s hovedmål. Derfor har jeg strikket huen rigeligt lang, så jeg kan være sikker på, at der er plads nok.
Tørklædet er strikket på maskinen.

Gu’ ve’, om det er noget, han vil bruge??

FAKTABOKS
Model:
Hue lige-ud-ad-landevejen
Designer: Ego
Størrelse: Tørklædet er 150 cm langt
Garn: Arwetta Classic, Multicolor strømpegarn
Pinde: 2½ + 3
Garnforbrug: Hue: 50g, Tørklæde: 200g
Fra lager: Ja
Bemærkninger og ændringer: Ingen, da huen er designet til formålet og både hue og tørklæde er lige-ud-ad-landevejen
Tilfredshed: Jeg er godt tilfreds, men vil Larry være det?

Ann

8 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg tror helt bestemt dette sæt scorer højt på tilfredshedsbarometeret. Ønsker dig en god weekend.

Helle : sagde ...

Det må han da blive - skønt sæt !

Karin Grøn sagde ...

Hvis han ikke vil bruge det er han et skarn. Det er nogle dejlige farver og farver er der for lidt af i herrestrik. Til gengæld går jeg ind for enkle modeller i herrestrik men meget gerne med farver, jeg synes den er helt efter min smag

Strikkeheksen sagde ...

Tjah, nu kender vi jo ikke Larry, men han må da være noget af en skarnsknægt, hvis han ikke kan lide det dejlige sæt :-)

Med det smukke flerfarvede garn skal det også helst være enkelt og lige ud af landevejen - håber han forstår at værdsætte gaven ;-)

Emmy sagde ...

Et rigtig dejligt sæt "lige ud af landevejen" hue og tørklæde.
Det må helt sikkert falde i Larry's smag;)

Kludemutter sagde ...

Det er et fint sæt.
Han kan da sagtens bruge det ;),
mon ikke.

Yt

Gitte sagde ...

Lækkert. Mon ikke det passer ;-)

Fru Knudsen sagde ...

Du har nok ret med din kommentar på min blog, det er ret hurtige farveskift, så det er vist godt at svigerdatter har foretrukket det ensfarvede. Det multifarvede skal vist bruges til hue, helstørklæde, som du har gjort eller til strømper tror jeg.