onsdag den 9. februar 2011

Forbrugervenlig reklame

Normalt reklamerer jeg ikke – sådan direkte - for firmaer her, men jeg gør lige en undtagelse idag, for under parolen

All you knit is love!

er der udsalg på opskrifter på Vogue Knitting.

http://store.vogueknitting.com/c-1-patterns.aspx

All Patterns $2.99

Normalt kan vi her i Europa ikke få lov at abonnere på Vogue Knitting.
Vi er henvist til at benytte Designer Knitting, som udgives af Vogue Knitting i dets sted.

MEN nu har de udsalg på opskrifter. Der er over 1300 af dem, og de kan alle downloades til halv pris: 16,30 kr pr styk.

Tilbuddet er forlænget til den 14. februar.

Jeg synes, det er et godt tilbud fra vel nok verdens bedste strikkeblad, hvis man er til design.

Og, nej, jeg har ingen som helst aktier i Vogue Knitting ;-)

God fornøjelse!

Ann

5 kommentarer:

Lin sagde ...

Tak for et godt tips, det maa jeg ind og kigge paa, og saa maa jeg ellers sige at de bliver forkaelede over there. Laekkert saet du har lavet.

Ann sagde ...

Taaak, Lin.

Irene sagde ...

Tak for tippet Ann! Vil straks ind og kigge. Lækkert og klassisk herresæt, du har lavet:-)

Merete sagde ...

Mange tak for tippet. Jeg fandt (og købte) Jared Flood's druidevanter (Green Autumn), som jeg har været på udkig efter længe. Skønt!

Ann sagde ...

Irene, jeg er sikker på, der er et par modeller, der liiiige er noget for dig!
Merete, hvor heldigt! Tillykke med det.