lørdag den 28. januar 2012

Baby vest i falsk patent

Babyvest-i-falsk-patent-I

Skøn at strikke.

Rigtig sød og enkel.

Super lækker, blød.

Meget fleksibel i bredden.

Baby-vest-i-falsk-patent-I

FAKTABOKS
Model:
Vest i falsk patent fra All you knit is love – Babystrik fra 0-18 mdr.
Designer: Susie Haumann
Garn: Drops Alpaka
Pinde: 3
Størrelse: 0-6 mdr
Garnforbrug: 60g
Fra lager: Ja
Sværhedsgrad og særlige strikketeknikker: Meget, meget nem. Strikkes i ‘et stykke og sys sammen i siderne. 
Falsk patent er rib 2 (2 ret, 2 vrang) forskudt på ret-/vrangsiden.
Bemærkninger og ændringer: Korrigeret for strikkefastheden. Ellers ingen ændringer.
Knappen er en gammeldags lærredsknap fra knapæsken.
Tilfredshed: Meget. Den bliver der flere af.

Nå, jeg må videre……………….
Jeg har gang i så meget…………..til Storm, til Birk, til andre, til mig selv………..

Ann

9 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Hvor er den fin ;)

Yt

Citronmoster sagde ...

Sød lille vest :)

Kirsten Amstrup sagde ...

Man skulle have været en baby!

Uldbegavet sagde ...

Sød lille sag.

Lis sagde ...

sød lille vest, der garanteret nok skal være dejlig lun i denne kolde tid.

Kh. Lis

Irene sagde ...

Den er så fin. Jeg har lige bestilt bogen.

Lin sagde ...

Falsk patent har jeg aldrig hoert om. Det ser godt ud.

Strikkeheksen sagde ...

Sådan nogle lavede jeg en masse af til mine drenge, da de var små - jeg husker tilfredsstillelsen hver gang sådan en lille enkel vest var færdig :-)
Jeg må have reduceret mine projekter - tiden er ikke til at arbejde på flere ting på en gang!

mona sagde ...

Hov, jeg kan slet ikke følge med!!Nu ser jeg jo efterfølgende denne dejlige model. Uhmm, man kan ligefrem se på den, at den er blød - blød. Heldige Storm!