tirsdag den 4. september 2012

Strik og stress-af

For tredje gang har jeg været på kursus hos Marianne Isager i Tversted med strik, yoga og sund mad

2012-09-02 12.11.58

Marianne Isager (til venstre) står for strik, Ilse Kjær Gaardahl fra City Yoga (til højre) står for yoga, og Solveig Østerby Larsen (i midten) står for den sunde og lækre mad

2012-09-01 18.38.03

Det har været en rigtig dejlig weekend med en masse god teori og praksis, strikkeinspiration, afstresning, vidunderlig mad, dejlige kvinder og en glad og positiv stemning.

2012-08-31 18.32.59

Tove fra Kragerø i Norge og Dorthe her samt flere af de andre har jeg været sammen med før i Tversted. Halvdelen var faktisk gengangere.
Et dejligt gensyn.

2012-09-01 13.41.05

Vejret var med os, så der kunne strikkes i solen på terrassen.

Vibeke, Marianne og Mette

Det var også hyggeligt at møde nye mennesker, f.eks. Marianne og Vibeke, der har bloggen Vibstrik, som jeg har fulgt et stykke tid.

2012-09-01 13.41.45

Ilse har det med tanken om at strikke, som en kat har det med vand, men hun viser større og større interesse for vores fremmede verden, så vi skal nok en dag få hende udstyret med et par strikkepinde.
(Billedet er taget gennem ruden fra terrassen. Derfor alle reflektionerne)

2012-09-02 12.11.51

Tusind tak til disse 3 skjønne madammer for deres faglige gaver, deres humør, kærlige væsener og store generøsitet.
Jeg savner jer allerede.

See you next year!!

*

Nåh, ja, jeg har da helt glemt, at det nu er ½ år siden, jeg sidst skrev her.
Jeg er så småt kommet igang med at strikke igen, så snart kommer der nok lidt strik her på bloggen igen.

Ann

21 kommentarer:

dqpage sagde ...

det lyder som en forrygende weekend
og et godt kursus.
jeg må vist til at holde øje med når der kommer et igen.
hilsen Mona

Else Marie sagde ...

Spændende kombination jeg bliver helt misundelig.

Irene sagde ...

Hvor er det skønt at høre fra dig igen Ann! Må indrømme at jeg har været bekymret for, hvordan du havde det. Godt du er tilbage:-)

mona sagde ...

Dejligt at høre fra dig igen Ann.Det ser ud til at have været et dejligt kursus endnu engang. Jeg var på sangkursus " Voice Embodyment"i den week-end, det var også godt - vi må se at få udvekslet oplevelser snart:-)

Berit sagde ...

Dejligt at du nu er tilbage. Skønt med et kursus, som giver lidt overskud på kontoen.

Det glæder mig, at du igen har gang i pindene.

Vi høres ved!

Ann sagde ...

@Irene: Ingen grund til bekymring. Jeg er bare blevet lidt bedre til ikke at prøve at klare alt andet også, når der er spidsbelastning på et eller andet område, som nu nyt arbejde mm
@Mona: Ja, nu må vi da snart kunne finde en eftermiddag sammen. Savner dig. Hvor er dit nye profilbillede flot!
@Berit, @Mona, @ElseMarie: Ja, det var et dejligt kursus, så I kan roligt være misundelige ;-)

annelises kreativiteter sagde ...

Jeg var også oprigtig bekymret for dig, så det er godt at du er tilbage igen. Det lyder spændende med det kursus, men der er efterhånden så meget man har lyst til at deltage i, at man skal på ikke at få stress for selv om man er på efterløn har døgnet kun 24 timer.

Unknown sagde ...

Sikken herlig weekend

maliz sagde ...

Så bra att du är tillbaka i bloggvärlden, har saknat dig!
Med många hälsningar
maliz

laj [tulipan-hygge] sagde ...

LYder og ser rigtig godt ud

bliver spændende at se hva du får lavet

Anonym sagde ...

Yay! Dejligt at se de skønne billeder. Meget inspirerende!!

Kram fra Sviger

GrenDesign sagde ...

Wuauwwww, der gad jeg godt have været med!!!
Men det passede slet ikke i år - måske næste år....
Og stort velkommen tilbagr i blogland!

Benedicte sagde ...

Åh, nu igen :-)
Det må jeg altså opleve, så jeg må sparet sammen til næste års Tversted-event OG få sat et stort kryds i kalenderen.
Dejligt at høre livstegn fra dig, i øvrigt. Jeg har også svigtet bloggeriet i en længere periode ...
Vi ses vel om ikke så længe? KH

Madam Munch sagde ...

Dine billeder leder tankerne hen på kurset sidste år. Det var en god oplevelse.
Dejligt at mærke liv på bloggen igen.

Mette Solkær sagde ...

..endelig er du tilbage! - hvor er det morsomt at man kan savne en totalt fremmed kvinde - så kan man skælde nok så meget ud på 'www' og hvad ved jeg, men glæde bringer det og du;O)
Tjup, METTE

Ann sagde ...

@Mette: Det var rigtig sødt sagt-
Tak for det og tak til alle tilkendegivelser.

Vinnie sagde ...

Det lyder som et rigtig hyggeligt kursus, ville jeg gerne selv prøve :) God blog

Lin sagde ...

Mums, det lyder liiiige til at klare.

Lis sagde ...

Kære Ann, jeg har også savnet dine dejlige indlæg, så hvor er jeg glad for at du kom tilbage til os.

Det lyder som et rigtig hyggeligt kursus. Lige noget for mig. Men hvordan kommer man med på sådan et wweek-end kusrsu.

Kh. Lis

Ann sagde ...

Tak Lis for dine søde ord.
Man kommer med ved at tilmelde sig på isagerstrik.dk.
Næste års kursus er ikke slået op endnu.

Anonym sagde ...

sknbgoijt
BddOEGOMDELDds

We supply [url=http://www.woolrich-arctic-parka.org]Woolrich Parka[/url] down jackets ,
[url=http://www.woolrich-arctic-parka.org]Click here[/url] to visit our website [url=http://www.woolrich-arctic-parka.org]www.woolrich-arctic-parka.org[/url] .
Here for you can find the best [url=http://www.woolrich-arctic-parka.org/woolrich-arctic-parka-women-c-2.html]Woolrich Arctic Parka[/url] .

Now to buy so [url=http://www.woolrich-arctic-parka.org/]pas cher woolrich jackets[/url]