onsdag den 1. februar 2012

Flere dumheder og gættelege

Det var rigtig sjovt, at læse jeres funurlige gisninger om fejl nr 587.388 igår.
Jeg lo en del af forslagene.

Svaret på gættelegen kommer, når tæppet er tørt efter vask og klar til fotografering og et indlæg her.

I mellemtiden tager vi lige en dumhed og en gætteleg til

Dumhed-nr-652748

Her er så dumhed nr 652.748.

Ka I se, hvad den går ud på?

I får lige et par ledetråde  Smiley mere

Doven-skrædder-syr-med-langBaglænssyningAt-tråde-for-hvert-stingAt-tråde-for-hvert-sting-2

Heri skjuler sig svaret Smiley, der blinker

Fortsat go’ solskinsdag!

Ann

7 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Den tredje stribe fra oven er lavet med et nøgle garn i en forkert indfarvning???
Den skulle have været ensfarvet??? eller blå?????

Kanten skulle have været strikket på tynde pinde og det øvrige på tykkere pinde og du har byttet om på pinde størrelserne???
Enderne er for korte???

Hvis det ikke er nogle af disse forslag, giver jeg fortabt. Kan ikke lige finde på mere.

Lis sagde ...

Wauv at Uldbegavet kan se alt det ud af tre billeder. Jeg sad og beundrede hvor smukt enderne er hæftet. Tænkte over hvordan du havde lavet kanten tykkere.
Finde nogen fejl ? Nej det kan jeg ikke, så nu stemmer jeg for at der IKKE er nogen fejl.
Pyy du giver mig sved på panden over sådan noget. Godt jeg ikke er sensor, for så ved jeg ikke hvordan jeg skulle forsvarer et 12 tal.... tø hø

God onsdag aften

Kh. Lis

Dorthe sagde ...

Hej Ann

Er det mon antal masker som du har strikket, hvor ret skulle være vrang og vrang skulle være ret???

Ellers et flot tæppe som du har strikket her, er dette mon også til lille storm?

De bedste hilsner fra Dorthe K. Mosskov (uden blog, men jeg håber at jeg kan få et lavet inden så længe.) TAK for at vi må læse med på din!

Susan sagde ...

Du får i hvert fald gang i intensiv "kigning" på den her måde. Jeg har ovenikøbet forstørret billedet - og kan ikke fordrage, når jeg ikke kan finde en løsning - men giver op.

mona sagde ...

Ved du hvad Ann. Nu er du blevet kigget grundigt i sømmene - vi andre kan ikke se fejlen(e.
ER DET IKKE DEJLIGT??

Benedicte sagde ...

Jeg kan til min store forbavselse (for du plejer at have styr på alting når du strikker synes jeg ;o) finde to ting jeg ville have gjort anderledes:
1) Jeg ville have stikkehæftet enderne - og så havde den anden ting været unødvendig.
2) Jeg ville have efterladt nogle længere ender, så det var lidt lettere at hæfte dem!
Hvis du virkelig har lavet så utrolig mange fejl som du påstår, må du være en umådelig klog kvinde. Det er jo af skade man bliver klog... :o)
Knus fra Kregme og omegn

Ellen sagde ...

Lige som Ditte undrer jeg mig over, at du ikke strikkehæfter.
Men det er jo ikke det, der er fejlen, kan man vel gå ud fra...
Kører du altid over to riller, når du hæfter ender?